Saturday, May 29, 2010

Makan free!!.. huuu... ^ _ ^


indahnye dunie arini...wuuu...
dpt mkn free..lalalala..bukan owg blanje pon...
ade kenduri doa selamat kat dpn uma aku..
husband makcik Rose tuh nk g wt umrah..alhamdulillah..

pasang kemah cam ade knduri kawen beb..*warne pink ag..=p
nasib bek die wat buffet style..xla pnat die nk wat keje sorg2..
sbb laki die xde pegi mane tah td..

before pukul 1 td ramai r datang..skrg ni da kurang da ckit..
but still running ok..ibu sy sgt2 rajin membanting tulang..
membantu jiran2 seperjuangan..huhuuu..

ape pon..mknn cdp walaupun aku xabes..ngee..*msti korg xcaye kn..
dah la td mkn ngan atin n ibu kat dpn uma ni je..
tetibe makcik Rose n da geng mcm menyerbu port kitorg mkn tu..
maybe diorg nk layan kipas yg kitorg pasang dpn uma tu kot..huuu..
pastu aku da la xhabes mkn..tepakse curik2 blah dr ctu..
xmo makcik2 tu nmpk aku mkn xabes..nnt diorg ckp aku ni membazir plak.. =)
performance kne jage beb..kuikuikui...*poyo jew..
sume makcik yg lepak dpn uma aku sume tanye aku cuti ke..
ckp muke aku laen laa..padahal..saling xtumpah wo ngan ibuku..
k la..da pnt ni..nk kms2 ape yg patut kat dpn uma tuh..
adios..amigos..astalavista..*pe aku mencarot neh..
even kenduri dpn uma je,still pakai bju kurung k.. =p

atin mkn siap tambah lg,dasyatt..lalala

uma aku jd mangse nk ltk meja2 neh..wuuu..

ibu yg sangat ajin..byk ag ke nasik ma??

ibu ngan cik Nor..
mereka la yg berhempas pulas menjayekan majlis pd ari ini..
syabas di atas prestasi kerje yg cemerlang..


p/s : ade ramai lg makcik2 yg tolong wat keje, tp ni je yg sempat nk
begambar..sorry to makcik yg len2 tu..
segala kesulitan amatlah dikesali.. =)


2 comments:

faryzh said...

cam tak meriah je.
hahaha.
paper pon saya sayang makcik azizah..

Amalina said...

mse amek gmbr tu da kurang owg dtg laa..
lg pon kenduri bkn uma saye en.anuarfariz..
gmbr tu diamek dr pntu uma sy..
xnmpk r sgt tetamu..haiyaa..
me too..love her so much.. wuu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails