Wednesday, November 24, 2010

A walk..


Assalamualaikum..

Hye awak2 yang cantek n kacak sekalian.. ;p (dah habis sopan ni bagi salam bagai)..pendek tak tajuk entry?..;p..harini sebelah kaki gua da tecabot..(tetibe 'Gua'..hilang terus kesopanan dan kesusilaan tuh)..kire da layak la nak try masuk program Bersamamu kat TV3 tuh..(mintak sangat kan)..ehh..bukan2..gua penat..(penat yang penat bak ayat Wafaa)..

Mule gi beli tiket bas kat duta..(e-sok cek nak balik penang habaq mai neh)...then gi jaoh cikit ke OU..5 jam pusing2 dalam tu satu barang pun tak beli..ibu je dapat beli wallet..ape daa..then sempat la kitorang solat n makan2 dulu..pastuh gerak tak berape nak jaoh cikit gi IKEA..ikea lagi..gua beli tempat gantung tudung yang ade bulat2 banyak2 tuh..korang tau kot..

Mase jalan2 dalam ikea tu tetibe gua ternampak sorang mamat nih..gua rase gua kenal die..lame gua pikir..then teringat..die satu skola menengah ngan gua kat Dato' Onn dulu..tapi gua macam tak berape nak ingat name die..gua membuat andaian sendiri..hah!!..Hanif!..pastu gua cakap kat adik gua.."Aten..angah rase tu kawan angah la..Hanif.." tamat perbualan ngan Aten..

Yang pastinye mamat tu pun macam pandang2 kat gua..(ok statement ni ade tak berbaur perasan? ;p )...tapi kami masing2 tersipu2 nak mendapatkan kepastian..hahaha...dari awal masuk ikea sampai ke garisan terakhir (yakni kaunter pembayaran) kami asyik berselisih..kesudahan nya semua tu tinggal tanda tanya..wuhuhu..takpela..tak penting pun..ade yang lebih penting untuk difikirkan..i mich u so freakin bad hunny.. <3..tetibe>

Gambar amek tak banyak sangat la..tapi boley la sekadar di pinggirann..kire hidup korang masih boleh diteruskan la even tanpa gambar2 ni..lagipun bukan korang heran pun kan stakat gambar amek pakai camera cikai2 ni je..ahhahaha..ape daa..








asam laksa habis..kejam..da duduk da kan..makan je la bende laen..bersyukurla nak..





ade tak ala2 gambar amek gune DSLR..hahaha ;p






Ok da nak beredar..kene posing bajet hot cam ni dulu..konon2 candid..sile jangan meluat..hahaa..pen off!



p/s: fyp ohh fyp..daku runsing... -__-

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails