Friday, June 11, 2010

Saye nak buat pengakuan..


To be honest, it's my first time at IKEA..huu..sgt best..
sblum ni ase mcm biase je bile masuk SSF,OMBAK..tp xsame mcm IKEA..
lawa sungguh perabot2 die..xpuas jalan2 kat ctu utk setengah hari..
everything was like too perfect..kemas je susun atur die..
it's just so me yg aku anggap pengemas orangnye kan..lalala..*pengemas ke??
ase mcm nk duk menetap je kat ctu..sume dh lengkap kan..ngee..x dapat la dek oii..
ibu la duk ajak pegi ctu sangat..kan da terbayang2 set bilik tidur yg cantek2 tuh..huh!
x pe..len kali nk ajak my lalink plak g ctu..weee...







Balik tu singgah TESCO jap..nk makan n beli brg ckit..
nk dijadikan cite kepada tajuk asal kite..ade satu insiden yang xdisengajekan..
asalnye kitorg nak bli brg ckit jew..so kitorg amek bakul biru tu je la..
alik2 mcm semakin ramai plak brg2 yg dikutip n singgah dlm bakul tu kan..
so sangat berat bakul itu..*even aku da pegang bakul tu sorg sebelah dgn Aten..
maka..satu idea spontan telah dirancang oleh manusia bernama Amalina ni..
aku ternampak satu troli terbiar kat tepi meja ayam mentah..
sgt2 xpasti status hakmilik troli berkenaan..
sbb ade sorg akak tu duk berlegar2 kat troli tuh..
aku cube mengawal diri dr merempuh ke troli tu..
sbb nak make sure troli tu bukan hakmilik sape2 on that moment..
*of course la TESCO punye kan dari segi undang2 nye..lalala..
da agak lame memerhati dari jarak jaoh..
aku nekad nk amek jgk troli tu ape jd skalipon..huuu..
dgn muke slumber aku masuk kn bakul aku dlm troli tuh..
fuh! sgt bedebar2 but on the same time lege sbb xsakit tgn da angkat berat2..
tetibe ade sorang uncle ni taw..die baru siap timbang ayam..
mase die lalu sbelah aku die usha pelik je kat aku..sinis dowh..
aku wat xtau je..trus blah dari area ayam2 tu..
hahaha..kompem tu troli pakcik tu..maybe die mls nk mintak blk troli tu..
sbb die mmg beli ayam tu je semate2..so no need to use that troli meh..angkat trus byr je..
bley plak nk ckp mc ni kan..xde rase besalah langsung aku neh..huh!
xpela..bende da lps..xley nk flashback da..
so..tu la pengakuannye.. =p

p/s : nk mintak maaf sgt2 dengan uncle tu kalo betul la tu troli die..tu pon kalo jumpe die lg la lps ni..huu..a million of sorry unknown uncle.. =)

2 comments:

faryzh said...

u...
makin cantikla u..hehehe.
tapi yang tak cantiknya u pegi ikea tak ajak i..
huhh..

Amalina said...

xcantek pun..u sorg je yg nmpk i cantek..
i mmg nk ajak u..
unfortunately u jaoh sgt yunk..
xpe..laen ari kite pegi lg k.. =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails